HC11

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:37 CET 2004

> Nechcem moc do tohoto zabrdat, ale ak chces naozaj nieco seriozne robit a
> nezalezi na tom, ci je to velky alebo maly projekt, tak potom potrebujes
> naozaj aspon aku taku penaznu polozku. Vrati sa v podobe usetreneho casu a
> nervov stravenych nad preklepmi a pod. Teda ak chces badat nad tym, ze
> nejaka "free" verzia vygenerovala absolutnu hovadinu, tak kludne mozes
> zostat aj pri tych free.

souhlasim, ale ja jsem mel spis na mysli tu vec, ze vyrobce soucastky - v
tomto pripade motorola - zajisti alespon jeden (jakkoliv propracovany)
vyvojovy prostredek, ktery je zdarma. napr. jako to dela microchip. byli by
preci sami proti sobe, kdyby byli odkazani na 3rd party support. navic by si
kazdy rozmyslel, jestli s tim bude nebo nebude delat, kdyz ho simulator
(!simulator - ne emulator!) vyjde na 15000

ale abych byl trochu konkretni: tento link vypada opravdu dobre
    http://home.worldnet.fr/~stcarrez/m68hc11_port.html

d.