ISO9660 a Joliet extensions - VYRESENO

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

Dekuji neznamemu vojinu, ktery mi poslal dokumentaci
k ISO9660 CD-FS, nyni zde http://www.biometrie.cz/files/iso9660.pdf

K Joliet jsem nesehnal nic, ale podarilo se mi to rozlustit.
Na 16. sektoru datoveho tracku se nachazi primary volume descriptor,
ktery by mel byt ISO9660 a zacinat sekvenci 0x01,'C','D','0','0','1'.
Na dalsich sektorech se pak nachazeni volume descriptory pro
extensions a konci sektrorem plnym nul, zacinajicim sekvenci
0xFF,'C','D','0','0','1'.

Joliet extensions volume descriptor pak zacina 0x02,'C','D','0','0','1'.
Zbytek volume descriptoru a directory recordu je az na jeden rozdil
shodny, a to vsechny znaky vsech nazvu (volume identifier, file/directory
identifier, system name, ...) zabiraji misto bajtu word, kvuli unicodum.
Zpravidla dolni bajt je znak v CP1250 a horni bajt 0.
Delka file/directory identifieru je odpovidajici ne na pocet znaku,
ale na pocet bajtu, ktere zabira.

Doufam, ze jsem to napsal srozumitelne. Pokud ma nekdo dalsi
pripominky, postrehy, budu rad, kdyz napisete.
Chci implementovat i RockRidge extensions, zatim jsem se k tomu
nedostal. Az se mi to povede, dam vedet.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839