Problem MP3 z Xingu vs. STA013 - prava pricina

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

Pred casem jsem tu psal o problemu prehravani MP3 s dekoderem
STA013. Diky nekolika lidem se mi podarila zjistit pricina.

V dokumentaci HW dekoderu se pise, ze podporuje vse podle
norem ISO/IEC 11172-3 (MPEG-1 Audio) a ISO/IEC 13818-3.2
(MPEG-2 Audio), ale neni to pravda. Data s nenulovou hodnotou
SCFSI (scale factor select information) jsou dekodovana chybne.
Tato "featura" je prevzata z layeru 2, kde se bezne pouziva.
V soucacne dobe vyuziva nenulove SCFSI pouze MP3 encoder
od Xing Technologies.

Pro uplnost pisi o STA013 verzi 9927.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839