Problemy s OrCADem

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:25 CET 2004

Zdravim vsechny,
tak jsem koupil novy pocitac (PII, 466MHz) a prestal mi na nem chodit Orcad 386+ pro DOS. Pustit se da pouze pri rozliseni 640x480 a pokud chci generovat netlist nebo ocislovat soucastky tak se pocitac totalne kousne. Mam ale domluveno, ze pokud to nerozebehnu, muzu pocitac vratit a postavim na stul zase zpatky P166. Uz to ale musim nejak vyresit, proto prosim, jestli je tu nekdo, komu chodi orcad na PII s AGP VGA, ozvete se na muj mail ...
BTW:Pri spusteni Orcad nahore pise ESP V4.31.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv