Odblokovani Motorola d160

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:25 CET 2004

mimochodem, kdyz uz jsme u tech telefonu, nema nekdo postup na sagemy?
mam mc922, bohuzel jsou to docela nove telefony a jeste jsem v pravde zadny
odblokovany tento-konkretni-kus nevidel. rozdelaval jsem to, dokonce jsem i nasel
tu EEPROM, nicmene to vsechno je mi nanic, pokud neznam co kde premazat.
d.