krystaly

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:53:25 CET 2004

Prosim mohl by se nekdo vybaveny skenerem podivat, jestli nahodou nema AR
B2/87? Pry tam ma byt na strane 46 clanek se zakladnimi informacemi o
krystalech (vztah mezi paralelni a seriovou rezonanci atd). Dival jsem se na
stranku firmy Krystaly (byvala Tesla Hradec Kralove) a tam jsem se
nedozvedel nic. Kdyz jsem tam volal, nadiktovali mi tohle AR, ze je tam pry
vsechno. Jestli to nekdo najdete, poslete mi to, prosim, na muj mail
vaelektronik@mirnet.cz, nebo na vaelektronik@atlas.cz .Druha schranka je
vetsi.                                   Vlada Andel,
www.mirnet.cz/vaelektronik