monitor ROYAL DM1564 (nemate dobrou radu, nebo schematko?)

Jiri.Prachar@jnc.cz Jiri.Prachar
Středa Březen 17 11:53:23 CET 2004

Zdravim,
mam vyse uvedeny monitor, sice uz neni nejmladsi, ale je to 15" s
nejakou HITACHI obrazovkou, ktera jeste docela obstojne kresli. Je
tu ale problem s kolisanim jasu - za nejakou dobu po zahrati vyjede
jas a na obrazovce uz neni nic videt, kdyz ale monitor vypnu a
hned zase zapnu, tak nabehne zase normalne tmavy. Nemam s
monitory zadne velke zkusenosti, ale promeril jsem co se dalo, ale
celkem bez vysledku. Zdoj vypada OK. Kdyz jsem zkousel ruzne
zahrivat a ochlazovat soucastky, tak se zda, ze problem je nekde
na desce, co je kolem patice obrazovky,(kolem IO LM1203N) ale
nepodarilo se mi vysledovat konkretni soucastku. Muze byt
problem treba ve VN trafu?
Nemate nekdo poneti cim zacit, pripadne nevlastnite nekdo
schematko?
Diky
 Jirka