nekolik RS 232

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:53:22 CET 2004

>Zdravim vsechny,
>Diky za typ. To je na moji aplikaci opravdu drahe.
>Myslel jsem ze existuje nejake elegantni reseni. Asi zvolim nekolik
>prevodniku a procesoru 2051 a udelam komunikaci z jednoho do druheho
>retezcovite. Posledni pujde do PC. Snad se to povede.
>
>ps. Ale i tak diky vsem.
>Zdenek

Ahoj,

neviem co mas v krabickach, ale myslim si, ze niektore veci sa daju velmi
dobre vyriesit tym, ze sa pouzije kontroler, ktory podporuje nieco na sposob
adresovania po seriovej linke. Potom staci uz len napisat vhodne driver na
seriovu linku, nastavit adresu a bezime...
Takyto mod podporuje napr. hc05, hc11, hc12.

A.