Prog ATM52

Karel Ballarin karel.ballarin
Středa Březen 17 11:53:22 CET 2004

Zdravím všechny zůčastněné a prosím o radu nebo zdělení zkušeností.

Jsem uživatelem programátoru PROG ATM52, V.1 s označením plošného
spoje 5H05B-1 a
v.č. 5H05120067.
Dlouhou dobu jsem programoval na zmíněném programátoru jen obvody AT89C2051,
pak jsem začal
pracovat s obvody AT89C52, s kterými mi  fungoval ATM52 bez potíži. Asi před
půl rokem jsem použil
AT89C51, tento obvod mi při programování napsal  "nelze zapsat na adresu
0000 - obvod není vymazán",
i když byl vymazán a nebyl použit žádny lock bit. Následně po přečtení byla
v obvodu na adrese 0 zapsáná
správna hodnota a ostatní adresy měly FF hodnotu. Tyto obvody (čtyři kusy)
jsem odložil (z časových důvodů)
a místo nich použil AT89C52, s těmito bylo vše v pořádku. V poslední době
jsem zakoupil 12ks AT89C52
a závada se opět opakovala, proto jsem vyzkoušel starší čtyři kusy AT89C51 a
dvanáct kusů AT89C52
v půjčeném programátoru ATmega a pak ještě v programátoru postaveného podle
návodu na Webu
od Atmelu. Na těchto programátorech fungují všechny obvody bez potíží.

Za odpověď předem děkuji

Ballarin Karel
E-mail: karel.ballarin@vitkovice.cz
Tel.:069 2929172