GSM reader

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:22 CET 2004

Hmm,
jak se tak na to divam, tak zkousite delat neco, co ve svem principu v podstate
nejde.
GSM karty jsou rozdelene do jednotlivych layeru, ve kterych se nachazeji
soubory. Cim vyssi vrstva layeru je, tim je vetsi zabezpeceni vrstvy. Pro
prvnich nekolik vrstev potrebujete pouze PIN popr. PUK. Tam se dostanete a
nachazi se tam takove veci jako telefonni seznam apod. Nicmene do tech ostatnich
- tedy do tech, kde jsou ulozeny informace o provozovateli, vyrobci ... , se
nedostanete, protoze nemate opravneni tam pristupovat. Navic kazda karta
obsahuje jedinecne identifikacni cislo, na jehoz zaklade se da rozeznat co je
kopie a co je original. Ty ctecky/editacky co jsou ruzne po sitich maji
samozrejme moznost pohybovat se ve vrstvach sveho opravneni, takze operace typu
"kopie kamaradovy gsm karty" nebude nikdy fungovat. Ty ctecky jsou opravdu
vhodne jenom na zalohu telefonniho seznamu
d.