No subject

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:53:20 CET 2004

>Ja jsem s nimi taky nemel problemy, ale mam zkusenost, ze chybnou
>to divne.

Asi mame podobne skusenosti. Ja som experimentovanim zistil, ze sa jedna o
jeden ci dva bity, ktore  musia byt vzdy 1. V nejakej dokumentacii z roku
pana xx som nasiel poznamku, ze tie bity sa pouzivaju na testovanie
prevodnika. Okrem toho ten problem dost casto nastane pri sw emulacii
spi-portu. Odkedy mam napisane vsetky rutiny na hw, tak mi to chodi
spolahlivo a problemy nemam.

>Velmi si vsak stezovali lide, kteri meli k AD7715 pripojen krystal
>(je jsem mel vzdy externi hodinovy signal), ze oscilator kmita velmi >slabe
>a dochazi k jeho vypadkum. Opet bylo pak treba vypnout a >zapnout.

Ja som mal doteraz vzdy pripojeny krystal, a v niektorych aplikaciach ho
pouzivam aj ako zdroj ext. hodin pre cpu. Problemy som zatial nemal.

>To jsem vsechno vyposlechl v diskuzich na vyse zminenem seminari.

Ja som pre zaciatok pozhanal najprv vsetku dostupnu literaturu...

>AD7705 je taky levnejsi a subjektivne se mi zda klidnejsi, ale to >muze byt
>jen jinymi aplikacemi. Bohuzel, jako vstupni sledovac ma >zesilovac, ktery
>neni ani trochu rail to rail.

Ale to sa da predsa velmi jednoducho "obabrat" a vyuzit.

>S pozdravem
>Pavel Poucha

Andrej Jancura