Dve hlupe otazky...

PD medisoft
Středa Březen 17 11:53:19 CET 2004

Vdaka vsetkym, co sa venovali mojim otazkam. Nieco mi pomohlo.

> U2407 (www.asicentrum.cz)

Toto mi zial nepomoze, lebo na alkalicke (alcaline) akumulatory nefunguje.
Zistil som vsak, ze existuje obvod ECS, okrem toho BQ2902 a
CCS9310B2, CTC; 9410ER; 9505FK; 9620LT. Neviete, kde sa k nim da dostat na
Slovensku a co stoja?

na alkalicke akumulatory som nasiel stranku:
http://www.fulgur.cz/fulgurb/rayovac/story.htm

Aj ked na tych akumulatoroch, co som kupil je uvedeny pocet cyklov 600 (su
od firmy PURE ENERGY) Zaujimava je na nich nielen kapacita 1,6 Ah, ale aj
cena, ktora je o nieco nizsia ako u NiCD.

Peter Dubec