AD7888 s procesorem DS80C320

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:18 CET 2004

>Mame na portu P1.4 az P1.7 procesoru pripojeny prevodnik AD7888. Nejak to
nejde
>rozchodit. Zatim to zkousime na emulatoru. Kdyz to krokujeme nebo spustime
>celou nacitaci smycku naraz nacita to pokazde jine hodnoty (pokud to necte
>pouze same nuly). Diky za kazdou radu. Vita

Dival jsem se na katalogovy list, nevypada to na prvni pohled na zadnou
zaludnost, SPI interface je jeden z nejjednodussich. Napada me jestli
funguje spravne 'bit bangovani' SPI (snadno overitelne osciloskopem).
Jestli treba neni nektera faze moc rychla (pri praskani bity to muze byt
zavisle na vysilanych ci prijimanych datech).

'51 jsou take povestne tim, ze do plusu moc netahnout, treba se nestaci
nabit draty a pak jdou do te AD7888 nejake nesmysly, na coz odpovida jeste
vetsimi nesmysly.

Pak muze byt chyba i v emulatoru, nebyl by to prvni pripad.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/