SAGEM & service fncts

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:16 CET 2004

Halo vsichni,
mam novinku ohledne Sagemu.
Pokud nalezete sipkama do menu, tak se zobrazi normalni menu.
Stiskem '*' prejdete do "pseudo engineering menu"
./... tam jsou nasledujici veci:

appli --- version, battery ... zobrazuje verzi a napeti baterie
prom ---- zobrazuje IMEI
simlock ---- radsi nesahat. ze srandy jsem tam natukal nejaky kod a ono to
zacalo odcitat od 30 sekund. Tak jsem to vypnul a zapnutl znovu, a vlezl jsem
tam jeste jednou a misto toho, aby mi to znovu nabidlo volbu password, tak uz to
jenom odcita.... hehe... tak nevim co s tim
network.... option not blabla
test lcd. ... vsechno mozne..

a TED PRICHAZI TA BOMBA....
NECHTE SI ZOBRAZIT IMEI... TJ. *, PROM, DOSTANETE CISLO VE FORMATU:
ABCDEFXXXXXXXX-Y
VYLEZTE Z CELEHO MENU A NATUKEJTE NA KLAVESNICI
*XXXXXXXX <OK>
KDE X JE VYZNACENA CAST CISLA V IMEI.

NO A PAK UZ NEZBYVA NEZ OPET NALEZT DO "ENGINEERING MENU" -- TENTOKRAT BEZ TOHO
PRIVLASTKU PSEUDO A UVIDITE VECI:>>>>
APPLI .... VERSION, LOG, DEL LOG, BATTERY
RAM
PROM ... READ/WRITE, FORMAT, IMEI, LOAD
SIMLOCK ... HEHEHE -- TO SAME
NETWORK ... VELICE ZAJIMAVE