Prevodnik TTL - RS232

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 11:53:15 CET 2004

 Prevod TTL->RS232 funguje jednoducho aj cez invertory s urovnou
TTL. Ja osobne pre jednoduche aplikacie (kabel k Nokii, kabel k
diaru CASIO a pod) pouzivam iba invertovany TTL signal a ochranu
vstupov pri prevode RS232 ->TTL.
Prevod je mozny vdaka tomu , ze v 99.99%  pocitacoch (zatial som
sa nestretol s PC kde by to neslo) je rozhodovacia uroven RS232
rovnaka asi ako TTL (asi +1V).

Na jednoduche zapojenia to postaci, ale podla normy to nie je (ale
usetri to peniaze a hlavne priestor - aplikacia do krytu CANNON9).

									Igor

Ing. Igor Cesko
Vyvoj a informacne technologie
hardware & software