Nahrada D345D(346D)?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:13 CET 2004

>	Nevi nekdo nahodou jestli ma 74247(nebo 7447) stejnou tabulku jako D/E
>45/346D tedy 0-9 A-F.V GM na me koukali jak na troubu,kdyz jsem se
zeptal.Na
>netu jsem nasel akorat pindescriptions.

Drive si vyrobni podniky drzely enormni zasoby soucastek, takze je mozne,
ze nekde maji jeste D345 poslednich 84398 kusu ze starych zasob. Pokud se
tedy nejedna o soucastku velmi popularni a za tech deset let rozebranou.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/