Pokazeny TV - torchu offtopic

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:53:12 CET 2004

Ahoj,
rad bych Ti poradil tak jako jsem to videl na jakesi servisni strance pro
americany tj. vymen odpor x, vymen tranzistor y, .......... Bohuzel je to
trochu utopie.
    Podobnou snahu jako ty bych asi projevil pred nekolika lety(t.j. po
ukonceni studia) i ja. Bohuzel tehda se mi o Internetu, o jednocipech, o
pentiich ani nesnilo.  Tim chci naznacit ze ctyri roky skoly se zdaleka
nevyrovnaji ctyrem letum praxe (ve skutecnosti je jich uz sedm - toto sakra
leti). At jde o cvik  (nebo jak to nazvat) orienetovat se v zapojeni bez
schematu, vyhledavani podezrelych soucastek, ale taky vedet kde co sehnat.
No priznam se nahoda obcas hraje taky svou roli.   A proto se nedivim ze
kdyz na internetu shanite neco typu - jak odblokovat telefon, ci jak sdilet
interfernet vzduchem, tak toho najdete sakra malo ne-li nic. Tady mluvim z
vlastni praxe kdy si treba doma lamu hlavu nekolik  hodin nad nejakym
problemem a to si pak rozmyslim nez to reseni nekomu vyzvonim. Nekteri
zakaznici to nastesti chapou a sveruji zakazky odbornym firmam.
    Priznam se ze tohle jsem napsal tak trochu z elektronicke namyslenosti,
ale aby jsi nerekl, pokud budes mit zajem schema mam ale driv nez ve stredu
ho k tobe internetem neprotlacim. Tak dej kdyz tak vedet jestli mas zajem.

P.S.:Normalne se zdrzuju takovych off-topic, ale chtel jsem zde vystavit
svuj nazor.

Preji malo elektrickych soku pri stourani v TV
Lubomir Berky
berta@email.cz