sietova karta - reseni

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:53:09 CET 2004

jsem presvedcen, ze zadny wokna (w2000 nevim) tohle neumoznuji. Moc dluho
jsem s tim laboroval, kontaktoval kdekoho a nic. WOkna umi udelat TCP/IP
spojeni jen do modemu. I NULLMODEM je "zarizeni", do ktereho se neco posila
(na zpusob AT..) a od ktereho se ocekava nejaka odpoved (neco jako OK). Ty
retezce AT a OK jdou libovolne predefinovat, misto AT jde dat prazdny
retezec, ale VZDY! to ocekava nejakou odpoved. V DDK se da docist jak
definovat typ zarizeni a pomoci tvrdyho zasahu do konfiguracnich souboru
jsem nadefinoval modem jako primy kabel. Od toho okamziku mi se ale prestal
nabizet jako mozne zarizeni pro "pripojeni site", takze tudy cesta nevede.

Nakonec jsem to oblafnul externim zarizenim, ktere na inicializacni retezec
poslalo pozadovanou odpoved (neco jako "emulator" modemu ze strany PC).
Wokna navazaly spojeni a chodilo to. Chtel jsem to resit s jednochipem, ale
nakonec jsem to jeste zjednoduzsil - nadefinoval jsem si modem, ktery ma
stejny inicializacni retezec jako pozadovanou odpoved a udelal hloupou malou
krabicku s jednim relatkem, par soucastkama a elytem. Pichlo se to mezi
seriovy port a zarizeni, napajeni to nepotrebovalo. Fungovalo to tak, ze se
z napeti serioveho portu nabijel ten elyt. Po nahozeni signalu pro aktivaci
modemu (uz nevim ktereho - snad RTS?) se ten elyt zacal vybijet do toho
relatka, ktere na chvilku seplo a propojilo vystup (TXD) se vstupem (RXD)
(loopback). V ten moment wokna poslaly ven inicializacni retezec a ten se
prez rele vratil zpet jako ocekavana odpoved. Okna tim povazovaly spojeni za
navazane a bylo vymalovano.
Je to odzkouseno a chodici pod w3.1 az nt4. Linux to umi sam od sebe.

baj zdvorak

PS: ten picoWEB je zajimava vec.. v cem's to psal? (ASM/C) Je to komercni
nebo amaterska aktivita?

> rozhrani.

> Tenhle problem taky resim. Postavil jsem si neco na styl PICoWeb -
> PIC+RS232+nic dalsiho. Je to pripojeno na RS232 a poskytuje to
> 1-2 www stranky. A ted nevim jak presvedcit W98cz, aby se mi
> na RS232 spojiti a mohl jsem s tim komunikovat, treba IE 5.
> Mohl by mi nekdo poradit? Prosim trochu podrobneji, ne jen
> stylem "pust tam xxx a zadej yyy, ty dube!". Ted jsem to nemyslel
> na Stepana..., ale nejak jsem tenhle postup v praxi nedotahl do konce.
>
> Dekuji Michal
>
> ---
> [...]
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.