sietova karta

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:09 CET 2004

zkuste se podivat na 8052.lphard.cz
je tam popsan projekt www8051 ci jak se to jmenuje. je to od zakladu az po
realizaci. sice trosku slozitejsi nez mate navrhnuto, nicmene co se tyce
W$$$$$ihu je to asi kompatibilnejsi, protoze jestli se nemylim, tak to
realizuje TCPIP a chova se to jako masinka pripojena pres ether s vlastni IP
adresou. Idealni na "low-cost" domovske stranky.
d.