Generovani HTML stranek z databaze

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:53:08 CET 2004

>Mne to nepripada jako tak spatny napad. Generovani online z databaze je
>dobre pro server typu noviny, kde nad tim obvykle sedi nejaky soft pro
>spravu clanku a reklamy. Oproti statickym je daleko narocnejsi na server.

Zase tak narocne na server mi to nepripada, alespon pod Linuxem ne.
Zalezi hodne na poctu soucasne prijatych dotazu, ale to je problem prave
jen u tech serveru "typu noviny". MySQL pro Linux je volne ke stazeni
a PHP3 uz je v Apache serveru. Kniha PHP vysla u Grady, autor Jiri Kosek,
pekne priklady i pro praci s MySQL je na www.kosek.cz.
Linux ke stazeni napr. zde: http://www.redhat.com/
MySQL: http://www.mysql.com/
Vyborny balik v PHP na administraci MySQL:
http://www.phpwizard.net/phpMyAdmin/

No a jak to vypada v akci na Pentiu 90, muzete videt zde:
http://hcprerov.digitus.cz/,
je tam napr. tabulka 2. ligy generovana z vysledku zapasu.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839