Chyba v p ijmu DCF-77 v poslednich dn

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:53:08 CET 2004

poupa wrote:

> presne tak hledejte signal v rytmu 1s - sirka pulzu 100 ms nebo 200 ms a je
> to na 3 V
>
>          Michal Poupa

Pokud mezi tema kapkama asfaltu vedou dva spoje, tak se tim druhym
vypina prijimac (quli setreni baterek). Dekoder se zasynchronizuje,
vypne RX a zapina ho jen obcas, coz asi neni to pravy. V tomto pripade
je potreba tomu zabranit (a zivit to necim "lepsim"...baterky jinak brzo
odejdou).
Dloho jsem tu nebyl, ale presto reaguju i na tuto "starou" zpravu.

  TomM