Doporucena teplota procesoru ?

Karel Novosad KNOVOSAD
Středa Březen 17 11:53:08 CET 2004

On 17 Apr 00, at 12:29, Petr Simek wrote:

> Tak to sorry. Jak se ale potom meri ta teplota procesoru ? Ze by to umel
> primo procesor ?

 To mereni teploty tretim dratem zni docela rozumne. Musi to ale
ten ventilator podporovat. Abych pravdu rekl, jeste jsem takovy
ventilator nevidel...
Teplota procesoru se ale vetsinou (alespon u levnejsich desek)
meri pomoci snimace, ktery je pripajeny v MB blizko procesoru.
Ma dlouhe vyvody, takze se necha prihnout blizko k chladici
procesoru a jeho teplota je umerna teplote procesoru. (I kdyz asi s
nejakou odchylkou, podle toho, jak schopne mame chlazeni...). A
vubec, kdo podtebuje presne vedet teplotu procesoru? Myslim si,
ze presnost tak +/-4-5stC uplne staci.

A taky to asi bude tak, ze ani vyrobci spise levnejsich desek si
nedelaji starosti s tim, jak presna teplota procesoru je. Proste si
vystup ze snimace prevedou a vynasobi (zvetsi) nejakou
konstantou, ktera je ve vztahu k beznym typum chlazeni a je to...
mame priblizne teplotu procesoru... Asi tak bych to videl. Taiwan je
Taiwan...