ruseni radaru - resp. ruseni CD

Belohrad David, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:07 CET 2004

hehe, to byla prvni varianta, na kterou jsem myslel. bohuzel je to tady udelane
tak, ze kazde ctvrpatro ma svuj vlastni jistic a potom jsou jistice primo u
nich v bunce. Pritom jistice na patrech jsou pristupne pouze na vyzadani klice
od vratne. a taky se to neda pouzit z jinych duvodu, jako je napriklad to, ze
jak by k tomu prisli ti ostatni na tom ctvrtpatre, kterym bych treba vypnul
pocitace.
napadla me spis jina myslenka - co tak udelat rekneme 5-10W zesilovac na cca
600MHz + smerovou antenu, pak to zapnout a nasmerovat?? otazkou ovsem zustava
nakolik je jejich CD EMC compatible, protoze by se taky mohlo stat, ze to to
jejich cd vydrzi. Neda se nejakym "dalkovym" zpusobem docilit, aby jim to treba
zacalo zakmitavat???
d.