ruseni radaru - OT

"Chytil, Antonín" Antonin.Chytil
Středa Březen 17 11:53:05 CET 2004

Jsou veci prikazane (svetla, klakson, tachometr s pocitadlem ...),
povolene (mobil, alarm, radio, merak napeti baterie nebo spotreby ...),
tolerovane (neoficialne) (samolepky na sklech, ozdoby za prednim sklem),
a neuvedene( = zakazane - alespon co se tyka elektr...) (barevna hudba na
strese, zluta svetla,  ... a myslim ze i antiradar :-)

... ale i kdybych byl na hony vzdalen od pravdy - coz je docela dobre mozne
- nemusi mit nahodou takova rusicka homologaci? ... Ja vim. Tu rusicku by
asi tezko hledali, ale kdo chce psa biti, hul si najde.
Tim chci rict, ze kdyz Vam budou chtit delat problemy, tak ji urcite najdou
... nebo neco jineho, treba sjete gumy nebo spinavou SPZ ...

A jeste jedna poznamka:
 Nevyuziva nahodou ten radar nejakeho zpozdeni faze? To zarizeni by asi
neslo jen tak "prehlusit" nejakou frekvenci.

... ale mozna se zase pletu ...

S pozdravem a pranim uspechu:

--
MailTo:Antonin.Chytil@Mora.Cz