ISA Network adapter DELTA

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:53:04 CET 2004

Loni v lete jsem se snazil si pridat do pocitace (tehdy to byla 486/100)
nejakou sitovou
kartu s chipem UMC 900x ( uz presne nevim, nekde doma jeste lezi kopnuta pod
skrin)
a W95 si s ni nevedely rady- i kdyz v manualu k te karte byl zmineny nejaky
ovladac tusim
od Novellu, na ktery by to melo chodit. Zkousel  jsem stahovat z netu
ovladace, ale na zadny
to nechtelo fungovat. Obvykle byl ve spravci zarizeni vykricnik nebo to pro
jistotu zatuhlo.
Pak me to prestalo bavit a schrastil jsem kartu s chipem SMC- a tu tam
stacilo dat a hned
fungovala. Ovladace, ktere jsem si kdysi stahl, muzu zkusit pohledat a
poslat ti je- pokud
budes mit zajem. Taky bych mohl okopirovat ten manual k te karte.
						Petr Vojacek
						petr.vojacek@mora.cz