Eagle

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:03 CET 2004

Je to docela jednoduche:
otevrete sch a desku v HEXA editoru a hned ze zacatku (tusim tak nejak 25. pozice) se nachazi 11hex, staci 11 prepsat na 74 a uz to zacne fungovat.
po provedeni teto upravy a zmeneni byt jen jednoho spoje se to uz ale neda nacist ve stare verzi (i kdyz se 74 zmeni zpet na 11). knihovny by mely jit nacist normalne, pokud ne, pouzijte export do scriptu a natazeni do nove verze.
d.