ruseni radaru - OT

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:00 CET 2004

At 13:08 21.4.2000 +0200, Stepan Hruska wrote:

>Aby namerena rychlost byla prukazna tek musi mit policie fotku s
>SPZ co se zamyslet nad tim jak je da obelstit kamera nebo fotak
>(predpokladam ze digitalni) co to prexeponovat v casti spektra,
>ktera neni lidskym okem viditelne, ale kamera to zachyti?
>Proste hodne svitit na SPZ (treba infra). Ma nekdo nejaky napad?

No to je zajimavy napad, asi by to slo. Hlavne se to da bez problemu zkouset kamerou nebo dig. fotakem. Pri stavbe rusicky radaru by byl urcite veliky problem se zkousenim ;-> Mozna by pomohl i nejake natreni SPZ nejakym spec. lakem. Mam treba takovy lak, ktery je za normalniho svetla ciry, neviditelny a v UV sviti jak o zivot. Kdyby existovalo neco podobneho i v IR, stacilo by IMHO prelakovat ty cerny cisla a IR by pak znacka mohla vypadat cela bila.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv