Digitalni pametovy osciloskop pro PC ?

k.kral@post.cz k.kral
Středa Březen 17 11:52:59 CET 2004

>SW pro Windows, moznost pouzivat vysoke rozliseni

Gratuluji, vybral jste si opravdovou perlu mezi operacnimi systemy. (Tak jsme se pobavili a zase do prace)

V zasade souhlas, ale co jineho ? Linux, pouzivam jako server, ale jako desktop no nevim. Ono kdyz neco ma kazdy tak ...

>Kdyz se obratite na nejake HP nebo Tektronixy, muzete mit >treba 1Gs/s a 12
>ci 14 bitu (asi ne oboji zaroven), navic jeste dostanete v >cene to PCecko.
>Tady bych problem nevidel. Zrejme nejlepsi bude podivat se >prvni do
>penezenky a z toho odvodit, jake ze to parametry doopravdy >potrebuji.

To mate pravdu, ale ja chtel oscilo k PC prave proto abych nemusem vyhazovat xxxxxx penez a usetril protoze doma ho zas az tak nevyuziji, v praci mame jedno takove to hovado za 350.000 a dodnes nevim co vsechno to umi.
Zkratka, chci osciloskop pro PC a ne osciloskop pripojitelny k PC, chci usetrit za absenci obzazovky, vyhodnocovaci jednotky atd.

Libila by se mi kombinace log. analyzatoru s osciloskopem a generatorem funkci. Neco podobneho delaji slovaci ETC, ale jenom jako dve ISA a ja uz v PC nemam ISA a ani misto ==> externi.
V tomto provedeni se mi zatim nejvic libi M621 (pouze ocsil.)od teze firmy, ale zda se mi nedotazena a tak hledam dal.
Pripada mi, ze nikdo z \"velkych\" podobne veci nedela a oblast ovladly male firmy a neco malo jejich vyrobkum zatim chybi.

 Kde najdete PRESNE to, co hledate?
 *** http://NAJDI.TO