osciloskop k PC

Marian Dvorak dmarian
Středa Březen 17 11:52:58 CET 2004

Dobry den,

mozna muj nazor pusobi ponekud dogmaticky, omlouvam se, ale s
osciloskop.kartami ETS a ADON mam osobni zkusenosti z VSDS Zilina. Reagoval
jsem na rec o obludach za 350tis, TDS210 je jejich maly a RELATIVNE dostupny
bratr. Drive se mi take Tektronix zdal drahy, ale nedavno jsem si spocital,
kolik jsem postupne vyhodil penez za ruzne casti PC, jak jsou mi uzitecne,
jakou maji zivotnost a napr. kolik jsem prispel do statni pokladny v dani z
benzinu a od te doby mi to tak nepripada.
Zakladni vyhoda je prave v nezavislosti na PC, TDS bude merit stejne jako
dnes i v dobe, kdy na nove PC uz nepujde nainstalovat stary DOS, vsude budou
Windows 3000, nebude existovat LPT, USB, ISA ani PCI (na to staci nekolik
roku) a v starem PC, ve kterem mame osciloskop. kartu odejde zakladni
deska...
Mohu poskytnout TDS ke srovnani s PC-pristrojem.
Omluvte, prosim, moje zachvaty hlasani jedine pravdy.

S pozdravem M.Dvorak  dmarian@iol.cz