cernobyl

Belohrad David, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:52:57 CET 2004

Reknu Vam to docela presne, protoze se mi to dneska stalo>

- celou dobu jsem delal v unixu
- potom dosel nekdo s dokumentem ve formatu DOC, takze jsem se rozhodl
nabootovat dos (win)
- shutdown -r now
- LILO:  dos
- hrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hrrrrrrrrrrrrrrrr
- starting micrr.r.r.r.....
- hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
- modra obrazovka: windows failure at XXX in module XXX, please restart
- restart
- hrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- system failure, insert boot disk then press enter
- ............... :(

- vlozil jsem disketu, nabootoval
- fdisk
- 4 - display partition
- "the disk seems to be empty ...2."

Nastesti jsem mel vsechna data na jinem disku, ktery byl naformatovany
linuxem na NFS, takze jsem
ho vyndal a namountoval na dalsi masine a data jsou nastesti v pohode.
jeste stesti, ze cernobyl netestuje
jine typy partition (respektive mnozstvi pripojenych disku)

:::_)..-
reseni:
Hit DEL to run CMOS:   <DEL>
Bootable media: CDROM, A,C
---> insert redhat 6.2
---> install redhat
---> shall i use entire partition for linux??
---> YEEEEEEEEEEEES!
---> There seems to be previous partition. Delete??
---> YEEEEEEEEEEEES!
---> marking badblocks thru formating???
---> YESSSSSSSSSSS!

that's all, folks,
byebye shitty microsoft
d.