Skutecna rychlost 56k modemu

"Chytil, Antonín" Antonin.Chytil
Středa Březen 17 11:52:56 CET 2004

Mam podobnou zkusenost.
Mam interni Olitec Voice 56k a pripojuju se maximalne 48333kbit/s.
Ptal jsem se na SPT Telecom, jake rychlosti prenosu garantuji a zjistil
jsem, ze zadne :-(
Pokud chci garance, pak jedine na ISDN. Na beznych dig. ustrednach se pry
bezne dosahuje 33.6k/s, pokud mam vic, je to moje plus, pokud min, nic s tim
nejde delat ...
Takze pry muzu byt vdecny za tech 48k/s.
Pokud chcete merit rychlost linky, napada mne jedine. Zavolat nejakemu
kamosovi s modemem a zkusit "prenos na primo". Tim se omezi vliv "ostatnich"
pocitacu u poskytovatele pripojeni.

Co se tyka mereni rychlosti - pouzivam Naviscope - (www.Naviscope.Com) - umi
merit rychlosti prenosu, zobrazovat jednotlive soubory, trasovat cestu,
blokovat reklamu a spoustu dalsiho. Vrele doporucuji :-)

... preji mnoho uspechu ... :-)
--
MailTo:Antonin.Chytil@Mora.Cz
Mobil: +402 604 617 003