Nekolik dotazu

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

1. Shanim TV Tuner nebo spis modul TV prijmace, tak aby se tento tuner dal
pripojit primo k video a audio vstupu TV monitoru. Docela by se mi i libilo
kdyby ten tuner sel ladit digitalne  napr. pomoci I2C (poslu tuneru prikaz
nalad 21 kanal a dal se o nic nestarat) - odesel mi totiz tuner v TV
prijmaci, spolu s nim odkracel i audio a video demodulator. Kdyz jsem ho dal
do servisu, tak mi rekli, ze oprava bude stat vic nez nova televize (cca 8
000,-), protoze je to televize koupena ve finsku a unas se neprodava. Chtel
jsem to zkusit opravit sam, ale vsechno je zalito do takove podivne sede
hmoty, takze sance na opravu je nulova.

2. Potreboval bych vyresit problem jak prenest po jednom paru asi 8
analogovych signalu - reci. Uvazoval jsem o digitalizaci prenosu, ale tam se
mi nedari udrzet souvisly prenos obema smery pri vice hovorech najednou.
MAte nekdo napad jak to vyresit ? Polozeni noveho kabelu neprichazi v uvahu,
protoze je to v historicke casti mesta.

3. Dale resim nasledujici problem: Potreboval bych v intekomech, ktere jsou
umisteny v pomerne hlucnem prostredi v maximalni mozne mire odfiltrovat hluk
pozadi, tak aby rec byla co nejsrozumitelnejsi.

Diky Roman Kanovsky