HW: Vstup audiosignalu.

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:11 CET 2004

At 12:10 31.8.1999 +0200, ahorky@tero.cz wrote:
>Cao all.
>
>Nemate nekdo zapojeni pro pripojeni mikrofonu na vstup
>INT obvodu MSC51?. Potrebuji to do zarizeni na  rizeni
>efektovych svetel. Zapojeni ktere vyslo v KTE 11/97 se

Presne tohle mam vyresene, delam diskosvetla, ale spis jen pro svoji
potrebu ;-) Muzu ti to poslat v orcadu nebo to mam vytisknout a nascanovat ?
Je tam 1xLM358, nejaky tranzistor a par pasivek. Ma to moznost nastaveni citlivosti a chodi to dobre.
BTW: Vyrabis nejaka svetla nebo jen neco opravujes ? Pokud vyrabis, uvital bych vymenu napadu.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan