Pajedlo od regulovane pajecky

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:10 CET 2004

>No taxe pochlub, co to je za IO ;-). Mereni termoclankem me celkem zajima ...
>S pozdravem		with best regards

Analog Devices, cislo z hlavy nevim (a CD se mi nechce vytahovat), ale na
kompenzaci studenyho konce termoclanku moc svabu nemaji, tak jeden, dva.
Jinak zavislost neni prilis prohnuta (zavisi na typu termoclanku a rozsahu
teplot), pokud to jde do A/D a do mikroprocesoru, je linearizaci asi lepsi
nechat na SW, nakonec muze se i na druhym kanale merit teplota studenyho
konce, treba nejakym termistorem nebo KTYxxx.

Jo, a samozrejme svab nebude asi ve stejny cenovy kategorii jako TL071 ;-).

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/