HW: Hardwarovy MP3 dekoder

Ing. Tomas Drajsajtl tdr
Středa Březen 17 11:43:10 CET 2004

Budu kupovat chip pro HW dekompresi MP3 - STA013

(SINGLE CHIP MPEG2 LAYER 3 DECODER SUPPORTING:
 - All features specified for Layer III in ISO/IEC 11172-3 (MPEG 1 Audio)
 - All features specified for Layer III in ISO/IEC 13818-3.2(MPEG 2 Audio)
 - Lower sampling frequenciessyntax extension, (not specified by ISO) called
MPEG 2.5)
Dokumentace je zde: http://www.biometrie.cz/files/sta013.pdf

Sehnal jsem distributora v republice, cekam na cenovou nabidku, mela by byt
kolem 1000 Kc, mnozstevni slevy. Prinejhorsim bych ho objednal v USA
za $35 plus doprava $6.

Jde mi o ty mnozstevni slevy. Mate-li zajem, ozvete se mi na muj mail
Drajsajtl@digitus.cz, kolik byste chteli kousku. Nabidka bude platit cca.
tyden.

Ing. Tomas Drajsajtl; http://www.biometrie.cz