Hardwarovy MP3 dekoder

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:10 CET 2004

joj,dival jsem se na to a moooc se mi to libi. Neprijemna je ale ta cena a
to ze nemam cas s tim neco udelat, (i kdyz plany postavit neco takoveho jsou
uz davno). Je to uz v necem rozumnym zapojeny, nebo jaxte k tomu prisel? A
kdo to u nas prodava (jestli to neni tajne), nemam ted zbytecny litr na to
aby mi to pak dalsi rok lezelo v supliku, ale treba jednou ...