ARadio X Amat. radio Re: Pajedlo od regulovane pajecky

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:43:10 CET 2004

Hello Petr,

středa, 1. září 1999, you wrote:

PS> Mimochodem zajimal by mne nazor konference na to ktere radio odebirat.
PS> Nejdriv jsme mel Amaterske pak jsem priobjednal ARadio a nakonec jsem
PS> to Amaterske odhlasil (loni) protoze kvalita byla mizerna - pul casopisu
PS> snapshoty www prohlizecu se strankami na inetu (skutecne hodnotny obsah
PS> - neco jako internet v Barme :-)) . Jenze stranky o inetu jsou i ARadio
PS> a zabiraji cim dal tim vic mista :-(( Takze nevim. Odebirat oba ? - stoji
PS> to za to ?

Amaterske radio stoji za h...o. Ja jsem kupoval do lonskeho roku
Aradio, ale letos ho uz nekupuju. Nemam misto, kde bych je skladoval,
takze si pockam na konec roku, a koupim si zase cely rocnik na CD.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>