Otocny digitalni regulator.

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:09 CET 2004

On Fri, 3 Sep 1999, Tomas kouba wrote:

> Elektronika neni nutna, ta mechanika dava pulsy na dvou dratech a

No to neni

> vyhodnoceni lze udelat programove. Horsi je to s mechanickym

ale delat na to program taky neni jednoduche - nechat si sezrat
obe externi preruseni nebo zatezovat procesor poolingem ?
Kdyz z toho svabu lezou po RS232 jen povely tolik a tolik pulsu
jednim nebo druhym smerem, pak pokud je volny rs232 vstup
muze ta elektronika odlehcit jak procesoru tak programatoru :-)

> provedenim. A to co ma treba GM (od HP) je drahy.

A jak to vypada ? - preci jenom k te mysi bude treba dodelat nejaky
pekny knoflik a nejaky zpomalovac aby se s tim tocilo 'ztuha'.
Takze pokud je to uz nejak postavene aby se to snadno zadelalo
do panelu, pak ta prace na uprave te mysi ma taky svoji cenu
a ne vzdy to pak vypada pekne.

|                             petrsi@jcu.cz                              |