ARadio X Amat. radio Re: Pajedlo od regulovane pajecky

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:43:08 CET 2004

Nesouhlasim. AR jsem nekupoval, ale opet jsem zacal tento rok - je to
opravdu o necem jinem. a tu inspiraci tam jednoznacne vidim. Jinak ted uz to
bude asi celkem jedno - vydava to jedna firma.

	Zdravim

		Pavel Kaspar