digit. fazovy zaves

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:08 CET 2004

On Fri, 3 Sep 1999 rkabatek@oku-ka.cz wrote:

> Zdravim konferenci
>
> Nemohl by mi nekdo blize osvetlit cinnost digitalniho fazoveho zavesu
> realizovany jednocipem. Uvital bych i pripadny demonstaracni kousek
> zdrojaku. Vim jak funguje v analogove forme, ale nejak si to nedovedu
> prevest do digitalu. Jak se to napr. pouziva v modemech?

IHMO je to citac treba 4bitovy ktery se zasynchronizuje pomoci sveho
zresetovani do nuly - a pak normalne cita. V 1cipovem provedeni treba
vicebitovy realizovany citacem.

lada

> diky za odpovedi
>
>                               Radim Kabatek
>                               rkabatek@oku-ka.cz

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/