NOVINKY V KONFERENCI HW SERVERU

MILAN BASA BASAM
Středa Březen 17 11:43:08 CET 2004

Ospravedlnujem  sa  za  nestastne  formulovanu  otazku,  ktora
 potom,   podla  mna,   vyvolala  reakciu  vyplyvajucu  z  jej
nepochopenia.
Ad 1.  Povodne  som  chcel  odoslat  mail  p.  REHAKOVI,  pretoze
si  myslim  ze  do  konferencie  nepatri.  Nestastnou  nahodou
(chaos  v  praci)  som  ho  poslal  do  konfery.
Ad 2.  Myslim,  ze  vacsina  z  Vas  pracuje  paralelne  vo
viacerych  konferach  a  ja  som  chcel  nejake  zaujimave  adresy,
na  nie  cisto  SW- zamerane  konfery.
Dakujem  P.  KRUPOVI  za  jeho  odpoved  aj  s konkretnou  adresou
a  este  raz  sa  ospravedlnujem.
Vyuzijem  prilezitost  a  chcel  by  som sa  opytat  ci  niekto
nevie  nahodou  o  zaujimavej  knihe,  ktora  ozrejmuje  ako
komunikovat   mailom  s  FTP,3W,  prip.  rozne  zaujmave  finesy
pre  mail  (nic  ine  tu  totiz  nemam).

                                DAKUJEM  ZA  POCHOPENIE

mino
basam@emo.seas.sk