20Mhz signal

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:43:08 CET 2004

> Ale on viceprocesorovy system nemusi byt tak slozity. My jsme s tim zacali
> v dobe, kdy byl trojnasobny rozdil ceny maleho a velkeho Atmela. A ukazalo
> se, ze se program pise celkem fajn, protoze procesory opravdu bezi
> paralelne. Takze kdyz nic jineho, zbavite se uvah typu "a co kdyz v teto
> dobe prijde preruseni a do nej jeste jedno" a tak podobne. I kdyz
> priznavam, ze nasi programatori z toho obcas sili, ze pry musi svym
> software napravovat nedokonalosti meho hardware :-)))

No, ved prave. Ja jednom procesore moze ist len jeden motor,
pretoze ak nahodou nepojdu rovnakymi rychlostami, mohli by
"skorosynchronne" a prerusenie by to nestihlo obsluzit. Faktom je,
ze niekedy MUSIA ist synchronne, resp. z nadradeneho systemu
nusi bytr moznost predikovat ich vzajomna poloha, a tp si vyzaduje
spolocny synchonizacny signal (bud priamo na procesor, alebo len
do citaca).

Matus