Stabilizatory 78 a 79 - jaky potrebuji napetovy spad

Mináø Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:43:08 CET 2004

Lze pouzit i 79xx + dimenzovany tranzistor. V katalogu GM Electronics je schema s 78xx, podle mne by to mohlo obdobne fungovat i s 79xx. Pokud nemas moznost, naskenuju a poslu.

	S pozdravem
				merák
				petr.minar@kleibl.cz

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz] za uzivatele Petr
Simek
Odesláno: 6. září 1999 0:08
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Stabilizatory 78 a 79 - jaky potrebuji napetovy spad

Zdravim,

nevite jaky napetovy spad musi mit 1A stabilizatpry rady 78 a 79 aby
fungovaly ? Mam na mysli ze treba u 7805 kdyz ma byt pri 1A na vystupu
5V tak kolik minimalne musi byt na vstupu ? Odhaduju to tak na dva volty
(ten spad), ale mozna se mylim ? Pripadne postrehy jak je to u tech
zapornych (79) take vitany.

Mimochodem - kdyz chci udelat stabilizator na zaporne vetvi na vyssi proud
nez 1A a pevne napeti (ci promenne) - existuje na to nejaky svab ?
Reseni se zvlastnim glavanicky oddelenym vinutim se mi nelibi .

|                             petrsi@jcu.cz                              |

---
Príchozí  zpráva neobsahuje viry.