Plotr Aritma Amagraf 512

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:43:07 CET 2004

	Zdravim vsechny. Koupil jsem plotr Aritma Amagraf 512. Byl uplne
novy, zabaleny (s veskerym prislusenstvim) a ten clovek, co to prodaval
tvrdil, ze tam je i navod. Bouzel az doma jsem zjistil, ze to neni navod
ale schema zapojeni. S velkou slavou jsem to pripojil a problem. Plotr
sice tiskne, ale nesmysly. Pokousim se tisknout z Eagle pro Windows -
demo. Jako zarizeni jsem zadal HPGL na COM 2. Kdyz to tam poslu, na
panelu plotru se rozsviti LED Error, plotr si vezme pero a zacne malovat
nesmysly, kdyz program ohlasi, ze se bude tisknout dalsim perem plotr
poslusne vezme dalsi pero a opet tiskne nesmysly. Domnivam se, ze je
plotr v poradku ale ja delam nejakou hloupou chybu. Mozna plotr neni
uplne presne kompatibilni s HPGL, ale vim ze jini na nej z Eagle tiskli.

	Umi mi nekdo poradit, nebo by mi mohl oskenovat nebo okopirovat
manual a poslat mi ho ? Vylohy pochopitelne uhradim. Bohuzel konferenci
budu sledovat jen do ctvrtka, pak mam 14 dni dovolenou.

		Martin - OK1UGA