Plotr Aritma Amagraf 512

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:07 CET 2004

On Mon, 6 Sep 1999 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> [...]
> ale schema zapojeni. S velkou slavou jsem to pripojil a problem. Plotr
> sice tiskne, ale nesmysly. Pokousim se tisknout z Eagle pro Windows -
> demo. Jako zarizeni jsem zadal HPGL na COM 2. Kdyz to tam poslu, na
> panelu plotru se rozsviti LED Error, plotr si vezme pero a zacne malovat
> nesmysly, kdyz program ohlasi, ze se bude tisknout dalsim perem plotr
> poslusne vezme dalsi pero a opet tiskne nesmysly. Domnivam se, ze je
> plotr v poradku ale ja delam nejakou hloupou chybu. Mozna plotr neni
> uplne presne kompatibilni s HPGL, ale vim ze jini na nej z Eagle tiskli.

Ja jsem s tim na osmibitu mel problemy, protoze ono to nema signal RTS/CTS
takze se musi zapnout xon/xoff komunikace. Kdysi jsem plotr inicializoval
nejakym asi 5bajtovym prikazem na zapnuti xonxoff a na pocitaci nastavil
totez v dosu pomoci mode com1: nebo tak nejak. Ve windousech to jde myslim
taky zapnout. Pak jsem na ten port zkopiroval hpgl soubor pomoci
copy neco.hpgl com1:
nebo tak podobne. Kazdopadne to je tim xon/xoff

zdravi Lada

P.S. mam tady plotr aritmu colorgraf 0516 coz je novejsi rychglejsi typ a
ten prikaz na to xonxoff je v manualu na skrini v krabici ted to nebudu
hledat kdyz to nikdo jiny nebude vedet tak se na to koncem tydne podivam.

> 	Umi mi nekdo poradit, nebo by mi mohl oskenovat nebo okopirovat
> manual a poslat mi ho ? Vylohy pochopitelne uhradim. Bohuzel konferenci
> budu sledovat jen do ctvrtka, pak mam 14 dni dovolenou.
>
> 		Martin - OK1UGA

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/