Plotr Aritma Amagraf 512

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:43:07 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz <Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 6. září 1999 17:57
Předmět: Plotr Aritma Amagraf 512

> Zdravim vsechny. Koupil jsem plotr Aritma Amagraf 512. Byl uplne
>novy, zabaleny (s veskerym prislusenstvim) a ten clovek, co to prodaval

Tento plotr s ovladacem z windowsu ma problemy mel sem na to kdysi takovou
fintu s tiskem do souboru. Eagle vsak pouziva pro tisk vlastni CAM procesor
a kasle na win ovladace.Verze DOS urcite verze win nemam vyskouseno. Proste
z EAGLE (DOS) mi to tisklo bez problemu.
V cem je problem zjistite kdyz date tisk do souboru z EAGLE a z WIN a pak se
na to mrknete nejakym solidnim prohlizecem.