Chlorid zelezity

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:43:07 CET 2004

Odpovim na prvni otazku:

1) Chlorid ohrat na cca 40°C

2) Leptanou desku opatrně polozit na hladinu leptaciho roztoku (medi
dolu). Deska pak plave na hladine (na povrchove blance) a lepta se
podstatne rychleji. Podstadu tohoto jevu po me prosim vysvetlit
nechtejte
ale funguje to.

3) Pouzivat na leptani neco jineho nez chlorid. Ja pouzivan kyselinu
solnou (z drogerie) a 3% peroxid vodiku (z lekarny) v pomeru 1:1.
Tento roztok je ale podstatne agresivnejsi - je potreba dobre vyzkouset
kryci barvu. Pouzivam kreslici kapalinu na plosne spoje (prodavali ji
kdysi jeste za komunistu). S fotocitlivymi deskami z GM ci GES to
funguje taky, ale je treba nenechat to tam dele nez je treba.

	Martin - OK1UGA