Programator PIC

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:43:07 CET 2004

Zdar všem,

S PICama pracuji asi tak 5 let a měl jsem možnost vidět několik pgmtorů.
Jako první byl klasický bastl na 16c84 z netu. Fungoval. Ale po čase jsem
měl potřebu pálit i 16c54 a tak. Koupil jsem si PICSTART 16B1 od
Microchipu. Byl to celkem dobrý programátor, avšak bez možnosti upgradu
na další typy. Rychle jsem se ho zbavil. Protože poslední dobou vyvíjím
zařízení na 16c74 a jiné vyšší typy, tak jsem si pořídil PICQUICK, který má
pravidelný update programovacích algoritmů na internetu. Je tudíž universální
i pro případná další nové typy. PICSTART+ tuto možnost nemá a je dražší.

S pozdravem Tomáš TOMCOPY.