Chlorid zelezity

Jiri Jaros elsoft
Středa Březen 17 11:43:07 CET 2004

Kdyz tady probirate leptadla - Grafotechna Praha vyrabela (patrne na bazi
choridu) vyrobek Zahlubovac pro med 131, ktery byl k neutahani. Mam jeste
zbytek z 5litroveho baleni, ktere pouzivam jiz desaty rok pri vyrobe 1-2
vzorky DPS tydne. Na dne se usazuje neco strasneho, ale co tece, lepta.
Zhanel jsem dalsi davku, prozatim neuspesne.

Co se tyce vydatnosti, tak leptadla, ktera dodava GM tak ma vyleptat 4dm2
medi 35um ve 200 ml leptadla.

Jiri Jaros
elsoft@ova.comp.cz
http://www.elsoft.cz