Monoliticky diferencialni zesilovac ?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:06 CET 2004

Muzu poprosit o nejake schematko s tou AD620kou? Maji k tomu na AD nejake
Aplication notes?

			Diky

				Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: PaPouch [mailto:papouch@vol.cz]
Odesláno: 9. září 1999 8:23
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Monoliticky diferencialni zesilovac ?

No historicky cenny 741 na to neni moc dobry. Ma ofset radu mV, ktery je
navic teplotne velmi zavisly. S bezne dostupnych OZ je dobry (i kdyz take
stary) OP07, lepsi je OP177 (ofest okolo 150uV a 10uV). Oboji koupite v
kazdem zelezarstvi :-)) treba v GM OP07 stoji kolem 25,- Kc a OP177 kolem 70
Kc.

To vsak nejsou pristrojove (diferencialni) zesilovace - ale lze z nich
pristrojovy udelat znamym zapojenim. Jen pripominam potrebnou presnost
odporů (pro 1% odpory je potlaceni souhlasne slozky jen 40dB). Dobry a levny
(cca 100 Kc) je od Analog Devices AD620, ale jsou i lepsi - ty jsou ovsem
drazsi. Kde sehnat AD620 ? Zkuste Amtek Brno, no a kdyz neuspejete, tak tu
snad nejake kousky vyhrabu, pouzivame je cas od casu, ale kde je ted mam, to
teda nevim :-))

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz